Klachten over onze dienstverlening ?
…Laat het ons weten !
Elke dag staan de zowel werknemers of vrijwilligers klaar om u te helpen. Ze stellen alles in het werk om u een goede dienstverlening te bieden. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent. Voor het rechtzetten van fouten kunt u steeds terecht bij de werknemers die instaat voor de behandeling van uw persoonlijk dossier. Krijgt u daar echter geen gehoor, dan kunt u op eenvoudige wijze een klacht indienen. Onze klachtendienst behandelt uw klacht en stelt u een oplossing voor of zet de fout recht. Dankzij uw klacht kunnen we gelijkaardige klachten voorkomen en kunnen we onze werking en dienstverlening verbeteren.
Hoe kan u een klacht indienen ?
Contactgegevens Westermoskee:
- adres : Piri Reïsplein 101 1057 KH Amsterdam
- e-mail : info@westermoskee.nl
- via het online formulier : Contact http://www.westermoskee.nl/klachten
- website : www. westermoskee.nl
Wie kan een klacht indienen ?
Elke persoon, onderneming of instelling die gebruik maakt van de dienstverlening van de Westermoskee kan een klacht indienen.
Welke klacht kan u indienen ?
U kunt een klacht indienen wanneer u niet tevreden bent over :
- de geleverde dienst of product
- de kwaliteit van de dienstverlening
- de behandeling door de werknemer
- de toepassing van de wetgeving
Uw klacht moet wel gaan over zaken die onder de bevoegdheid vallen van de Westermoskee.
Welke klachten worden niet aanvaard ?
Deze klachten worden niet aanvaard :
anonieme klachten
- klachten over feiten die jaren oud zijn
• klachten die niet tot de bevoegdheid van Westermoskee behoren
Wat gebeurt er met uw klacht ?
U ontvangt een ontvangstbevestiging met een uniek registratienummer.
Binnen de 30dagen ontvangt u :
- een gemotiveerd antwoord
- een rechtzetting
- een oplossing
Elk jaar evalueren we alle klachten en stellen we een actieplan op om onze werking en dienstverlening te kunnen verbeteren.
Toch nog geen oplossing ?
Indien onze klachtendienst u niet of onvoldoende heeft kunnen helpen, kan u altijd terecht bij de hoofdkantoor.